close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לחם קינואה - תחליף מושלם ללחם

מערכת שורשיד אייר, תשעט19/05/2019

במקום למנוע אכילת לחם (מה שכמעט בלתי אפשרי) אפשר למצוא תחליף שהוא גם טעים וגם מזין יותר - לחם קינואה

תגיות:
מי מאיתנו לא אוהב לחם? כמעט כל הורה שולח את הילד שלו לבית ספר עם סנדוויץ' או שניים. כמו שכבר די ידוע היום, לחם וגלוטן יכולים להיות לא הכי בריאים ואנחנו צורכים לחם בכמויות גבוהות מאוד. במקום למנוע אכילת לחם (מה שכמעט בלתי אפשרי) אפשר למצוא תחליף שהוא גם טעים וגם מזין יותר - לחם קינואה. לא רק צליאקים יכולים להנות מלחם קינואה ללא גלוטן. מהם היתרונות באכילת לחם קינואה?

לחם קינואה - יתרונות
• חלבון - בקינואה
יש חלבונים שהגוף לא יכול לייצר אך הוא נדרש להם, בלחם קינואה יש חלבון מלא. בקינואה יש חומצות אמינו הכרחיות שלא נוכל למצוא בלחמים אחרים.
• זמינות - לא צריך להיות שף גדול כדי להכין לחם קינואה, אבל כדי לחסוך לכם זמן וכאבי ראש תוכלו למצוא לחם קינואה בחנויות שונות. חשוב לרכוש את הלחם ממקום שמתמחה במוצרים טבעיים מהטבע כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שלחם הקינואה מציע.
• סיבים תזונתיים - הקינואה היא העשירה ביותר בסיבים תזונתיים. לפי מחקרים הישראלים לא מגיעים לכמות הסיבים התזונתיים אותה הגוף צריך. עם לחם קינואה תוכלו לדאוג לכך שיהיה לכם מקור של סיבים תזונתיים שיהיה זמין לכם ולילדכם.
• ללא גלוטן - לחם קינואה הוא מושלם עבור אלו שאינם יכולים לאכול גלוטן או שאינם רוצים. עם אכילת לחם קינואה תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את ערך נוגדי החימצון בגוף שלכם מבלי שתצטרכו לצרוך גלוטן כזה או אחר.
• דיאטה - לעומת הלחם הסטנדרטי, לחם הקינואה יכול לעזור לנו בהפחתת הקלוריות. איך זה קורה? הקינואה עשויה להאיץ את חילוף החומרים שלנו ולגרום לנו להרגיש תחושת שובע. לחם קינואה הוא בעל ערך אינדקס גליקמי נמוך כמו כן.
• שגרה - לכל אדם יש חשש בהחלפת התפריט היומי שלו. היתרון בלחם הקינואה הוא שאינו מצריך ממכם לשנות יותר מדי את התפריט, אפשר בקלות להחליף את הלחם שלכם בלחם קינואה ועדיין תרגישו שבעיים. בנוסף לכך, הקינואה היא טעימה ואנחנו לא סובלים בזמן שאנחנו אוכלים אותה כמו שבטח עולה לכם בראש. כדי להנות מלחם קינואה איכותי יש לבחור מקום טוב ומקצועי שעובד רק עם חומרי גלם טבעיים וטריים.
• מולקולות הכרחיות - בלחם קינואה ניתן למצוא שני סוגים של מולקולות שחשוב שנצרוך באופן יומיומי. המולקולות הן קוורצטין וקמפפרול, תפקידן של המולקולות הוא למנוע דלקות, זיהומים, מחלות שונות ואף דיכאון. עם צריכה נכונה של לחם קינואה תוכלו למנוע מחלות עתידיות.

יש לציין
לחם קינואה מהווה תחליף ללחם רגיל. כמובן, אין צורך להימנע מגלוטן לחלוטין, צרכו בכמות המותרת. לחם קינואה יכול לעזור לכם בתהליך והוא מהווה שדרוג תזונתי ללחם רגיל. בנוסף, אין צורך ללכת כל פעם לחנות מיוחדת בכדי לצרוך לחם קינואה בודד. תוכלו לרכוש יותר מלחם אחד ולהקפיא כשעוד הוא טרי, כך לאחר ההפשרה הוא ישמור על מרקם טרי וטעם טוב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה